Fiskesprell!

Onsdag 13. mars var det duket for den store "Fiskesprelldagen" i barnehagen vår!

Formiddagen starta med matlaging for barna på storbarnsavdelingen. De fikk være med og skjære opp grønnsaker og fisk til fiskesuppa.

På ettermiddagen fortsatte vi, dvs assistent Julie og fagarbeider Lisbeth med forberedelser til foreldremøte sammen med noen barn.

Mot slutten av foreldremøtet serverte vi to fiskesupper («Lettvint fiskesuppe» og «Fiskesuppe med tomater») og «Nachos med torsk og avokadodressing» på foreldremøte, oppskrifter fra heftet og Fiskesprell.no.

En stor takk til Fiskesprell som bidrog med økonomisk støtte til innkjøp av fisk, sjømat og råvarer til denne dagen, som også knyttes opp mot "Barnehagedagen 2019" med tema "Jeg lurer på..."