Velkommen til foreldremøte i Tågvollan barnehage!

Tema for vårens foreldremøte er FORELDREROLLEN

Vi får besøk av rådgiver Odin Sande fra PPT i Oppdal.

Odin vil snakke om foreldrerollen med utgangspunkt i «De utrolige årene», et foreldreveiledningsprogram som bidrar til å fremme gode relasjoner og samspill mellom foreldre og barn, samt forebygge atferdsvansker.

Det blir ekstra god servering denne kvelden, spesielt for deg som liker fisk!
I forbindelse med «Barnehagedagen 2019» den 12. mars, har «Fiskesprell» gitt barnehager mulighet til å søke om støtte til innkjøp av fisk og sjømat i forbindelse med foreldrearrangement. Vi har søkt og fått innvilget kr. 2 400,- til innkjøp av råvarer. Vi vil kjøpe inn ulike råvarer og tilberede fisk og sjømat sammen med barna i barnehagen onsdag. Brød fra Bakeriet Sprø, samt kaffe og kake.

Fiskesprell er et nasjonalt kostholdsprogram som har som mål å øke sjømatkonsumet blant barn og unge. Sammen med ansatte i barnehage og skole ønsker de å skape sjømatglede, og gjøre sjømat til et naturlig valg.

Les mer om «Fiskesprell» her: https://fiskesprell.no/

Velkommen!