Barnehagen vår

Tågvollan barnehage AS er en privat barnehage med utvidet kristen formålsparagraf. Barnehagen ligger på Tågvollan, ca. 2 kilometer nord for Oppdal sentrum, og omkranses av ett flott naturområde. Vi er godkjent for 65 plasser fordelt på tre avdelinger.

I Tågvollan barnehage ønsker vi:

• at ditt barn skal få GOD OMSORG
  • at ditt barn skal få oppleve GOD TRIVSEL
  • at det legges til rette for god UTVIKLING

Vi har engasjerte voksne med variert og høy barnehagefaglig kompetanse.

I Tågvollan barnehage har vi stort fokus på friluftsliv, musikk og kreativitet, blant annet gjennom koret vårt og flittig bruk av nærområdet. Flere av de ansatte har utefagsstudiet. Vi har et stort kreativt verksted.

Vi har snekkerbod, bålplass med gapahuk og grønnsakshage. I Hakkebakkeskogen har vi vår egen flotte gapahuk som brukes flere ganger i uka.

Lokalene våre er lyse og romslige. Vi er IA bedrift og PBL - A medlem.

Stikk gjerne innom, gjester er alltid velkommen!

Barnehageåret 2020/2021 laget Tom Kristoffer Olsen (TKO Media) en flott film sammen med barn og voksne i barnehagen vår. Denne filmen viser hverdagsglimt fra barnehagehverdagen i Tågvollan barnehage.

Her kan du se filmen (Youtube): Hverdagsglimt fra Tågvollan barnehage