Barnehagen stengt onsdag 3. oktober

Kursdag for hele personalet onsdag 3. oktober

Hele personalgruppen skal delta på felles kursdag i regi av Oppdal kommune, onsdag den 3. oktober. Dette er en felles kursdag for alle ansatte i oppdalsbarnehagene. Barnehagen holder derfor stengt.

Oppdal kommune har fått tildelt midler fra Fylkesmannen i Sør-Trøndelag til prosjektet "Tidlig innsats". Kursholder er Gro Jonsrud Langslet, en anerkjent foredragsholder og forfatter av flere LØFT-bøker (LØsningsFokusert Tilnærming).

3. oktober starter ei kursrekke om løsningsfokusert tilnærming som skal gjennomføres av alle barnehager og skoler i Oppdal i perioden 2012 - 2014. Barnehagene starter nå i høst, mens skolene starter høsten 2013.

LØFT er et alternativ til den tradisjonelle måten å arbeide med problemløsning og endring på. For interesserte, les mer her:LØFT