Mens vi venter på sommer og varme.....

.... har neste års førskolegruppe satt poteter. Vi har hatt "Gamledager-vukku", og vi fryder oss over livet i alle fuglekassene våre i Hakkebakkeskogen.

Vi legger bak oss uker med flotte opplevelser i barnehagen. Det var stas for de eldste revene å få bli med til Drivdalen og sette poteter. Til høsten skal de være med og ta opp poteter.

"Gamledager-vukku", med besøk på Oppdalsmuseet var lærerikt. Her fikk vi hilse på Olava, bake boller og se på mye spennende fra gamle dager. I barnehagen fikk vi møte Espen Askeladd. Dagrun hadde med ei hel skattekiste full av rare ting fra gamle dager.

I Hakkebakkeskogen har Perlemor funnet seg godt til rette i fuglekassa. Den lille perleugla vokser for hver gang vi besøker fuglekassa. Det er spennende å følge med alle fuglekassene, for her skjer det noe fra gang til gang!